• Polski
  • Українська
  • English
  • PRZEJDŹ DO ZAPISU

    Regulamin organizacyjny Boutique Dental

    Regulamin organizacyjny Boutique Dental  Gabinetu Stomatologicznego należącego do podmiotu leczniczego Juzala Medical Group sp. z o.o. ul.Hoża 55 lok.19  00-681 Warszawa.

    Regulamin Organizacyjny Gabinetu Stomatologicznego Boutique Dental należącym do Juzala Medical Group sp.z.o.o w Warszawie określa:

    1. Zadania podmiotu
    2. Zakres udzielanych świadczeń
    3. Miejsce udzielania świadczeń i struktura organizacyjna
    4. Planowanie i przebieg obsługi pacjentów oraz procedury udzielania świadczeń
    5. Zasady związane z dokumentacją medyczną
    6. Gwarancje, rękojmia, zadatek
    7. RODO ochrona danych i ich przetwarzanie
    8. Monitoring wizyjny
    9. Przepisy końcowe porządkowe

    OPIS SZCZEGÓŁOWY:

    1. Boutique Dental – gabinet stomatologiczny ul.Hoża 55 lok 19, 00-681 Warszawa, Juzala Medical Group sp.z.o.o NIP 7011046156, REGON 389570233.
    2. PODMIOT LECZNICZY – JUZALA MEDICAL GROUP SP.Z.O.O posiada wpis do KRS o numerze 00009130086. Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą otrzymała jako podmiot leczniczy z numerem księgi rejestrowej 000000245102 . Głównym zakresem świadczeń podmiotu są : ambulatoryjne świadczenia zdrowotne,  stomatologiczna praktyka lekarska endodoncja, protetyka i chirurgia  oraz realizacja usług z zakresu rentgenodiagnostyki ( punktowej, tomografii cyfrowej i zdjęć pan tomograficznych).
    3. Świadczenia w zakresie usług stomatologicznych udzielają lekarze dentyści, higienistki stomatologiczne oraz z zakresu technik dentystycznych i prac protetycznych- technicy dentystyczni. Świadczenia udzielane są na podstawie umów współpracy.

    I. ZADANIA PODMIOTU

    1. Boutique Dental jako gabinet stomatologiczny świadczy usługi z zakresu stomatologii w specjalnościach:

    • Leczenie zachowawcze
    • Leczenie endodontyczne pod mikroskopem
    • Zabiegi profilaktyczne
    • Periodontologia
    • Konsultacje i rentgenodiagnostyka
    • Stomatologia estetyczna i protetyka cyfrowa
    • Protetyka techniczna cyfrowa
    • Chirurgia
    • Implantologia

    2. Kadra medyczna:

    • Lekarze stomatolodzy
    • Higienistki stomatologiczne
    • Asystentki stomatologiczne

    3. Kadra administracyjna

    • Recepcja
    • Opiekunowie pacjenta
    • Administracja biura

    4. Certyfikaty i urządzenia

    Zespół Boutique Dental, świadczy usługi z wykorzystaniem nowoczesnego, certyfikowanego sprzętu medycznego. Urządzenia posiadają odpowiednie atesty zgodne z wymaganymi normami. Procedury wprowadzone wśród pracowników gabinetu zapewniają bezpieczeństwo i higienę pracy pracowników oraz pacjentów.

    II. ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ

    1. Boutique Dentalświadczy usługi stomatologiczne w zakresie :

    • Leczenia zachowawczego
    • Leczenia endodontycznego pod mikroskopem
    • Zabiegów profilaktycznych
    • Konsultacji i rentgenodiagnostyki
    • Stomatologii estetycznej i protetyki cyfrowej
    • Protetyki technicznej cyfrowej
    • Chirurgii
    • Implantologii

    Szczegółowy wykaz zabiegów dostępny jest na stronie internetowej boutiquedental.pl w zakładce Cennik.

    * zakres udzielanych świadczeń aktualizowany jest co 6 miesięcy

    III. MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ I STRUKTURA ORGANIZACYJNA

    Juzala Medical Group sp.z.o.o pod nazwą marki Boutique Dental Gabinet Stomatologiczny, ul.Hoża 55 lok.19 00-681 Warszawa

    Zarząd i kierownicy medyczni Boutique Dental :

    • Lek stom Elżbieta Skalmierska-Juzala
    • Lek med Ireneusz Juzala

    Administracja:

    • Lek stom Elżbieta Skalmierska-Juzala
    • Lek med Ireneusz Juzala
    • Mgr Karolina Radecki

    Recepcja i administracja – świadczy usługi w zakresie administracyjnej obsługi biura, obsługi dokumentacji, rozliczeń oraz informacji dla pacjentów.

    Lekarze i asysta stomatologiczna – udziela świadczeń zdrowotnych w zakresie wymienionym w pkt II , z zachowaniem wszelkiej staranności podczas wykonywanych usług medycznych.

    Higienistki Stomatologiczne – udzielają świadczeń w zakresie profilaktyki jemu ustnej oraz na zlecenie i pod opieką lekarza zabiegów estetycznych ze wskazań protetycznych.

    IV. PLANOWANIE I PRZEBIEG OBSŁUGI PACJENTÓW ORAZ PROCEDURY UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH

    • Gabinet stomatologiczny Boutique Dental udziela świadczeń z zakresu stomatologii w godzinach 9:00 – 20:00 lub 9:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku.  Aktualne godziny przyjęć pacjentów można znaleźć na stronie boutiquedental.pl oraz Google wizytówka.
    • Każdorazowo przyjęcie pacjenta możliwe jest po uprzednim ustaleniu terminu oraz czasu i godziny udzielenia świadczenia. Boutique Dental zastrzega możliwość nie przyjęcia pacjenta który nie dokonał potwierdzenia rezerwacji poprzez kontakt z recepcją gabinetu.
    • Recepcja gabinetu na dzień poprzedzający wizytę, do godziny 15:00 podejmuje próby kontaktu z pacjenta na numer telefonu udzielony podczas zapisu. Poniedziałkowe wizyty zaś w piątek poprzedzający wizytę – do godziny 14:00 podejmuje próby kontaktu z pacjenta na numer telefonu lub e-mail udzielony podczas zapisu. Próba ta wynika z potrzeby potwierdzenia wizyty – próby recepcja podejmuje w formie wykonanego telefonu lub sms, e-mail. Brak kontaktu ze strony pacjenta do godziny 14:00 w piątek skutkuje anulowaniem wizyty w poniedziałek o czym pacjent zostaje poinformowany przez recepcję.
    • Pacjent ma możliwość otrzymania od Recepcji informacji który z zabiegowców w Boutique Dental będzie odpowiadał spełnieniu jego potrzeb.
    • Przyjęcie pacjenta będzie możliwe po okazaniu aktualnego dowodu tożsamości pacjenta w recepcji gabinetu oraz wypełnieniu dokumentacji medycznej wejściowej zawierającej dane osobowe wymagane w prowadzeniu dokumentacji medycznej (art. 25 u.p.p., rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania), udzielaniu świadczeń zdrowotnych: PESEL lub numer dowodu, adres korespondencyjny, numer telefonu. Celem zebrania tych danych jest, ustalenie tożsamości przyjmowanego pacjenta. Brak uzupełnienia pełnej dokumentacji wejściowej wraz z wymaganymi danymi, przyczynia się do odmowy udzielenia świadczenia przez placówkę Boutique Dental jako podmiocie leczniczym JUZALA MEDICAL GROUP. W przypadku jak powyżej, lekarz ma obowiązek wskazać inny gabinet który w tym samym zakresie jest w stanie udzielić świadczenia pacjentowi.
    • Pacjent na 10 minut przed rozpoczęciem zabiegu, konsultacji powinien stawić się w recepcji Boutique Dental aby móc wypełnić odpowiednią dokumentacje przed rozpoczęciem terapii. Dokumentacja z zakresu medyczno-administracyjnego związana będzie z informacją o aktualnym stanie zdrowia pacjenta, ochroną danych osobowych, pouczenia co do planowanego zabiegu i zaleceń po zabiegowych.
    • Lekarz prowadzący, higienistka stomatologiczna zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu poprzez brak chęci wyrażenia świadomej zgody na zabieg przez pacjenta, braku udzielenia informacji o stanie zdrowia wymaganym do leczenia, numeru Pesel w celu identyfikacji tożsamości pacjenta lub działania nie pozwalającego na bezpieczną diagnozę i podjęcie leczenia lub zagrażające procesowi terapeutycznemu. Ma jednak obowiązek wskazania miejsca gdzie taką pomoc pacjent może otrzymać.
    • Każdorazowo termin umówionej wizyty potwierdzany jest na minimum 12 godzin przed planowanym spotkaniem. Kontakt ze strony recepcji następuje w formie telefonicznej na numer podany przez pacjenta lub wiadomości sms z możliwością wykonania potwierdzenia na numer zwrotny, w przypadku braku aktualnego numeru telefonu, recepcja kontaktować się będzie również w formie e-mail. Brak potwierdzenia do godziny 15:00 wizyty automatycznie anuluje dokonaną rezerwację i pozostawia możliwość zapisu innego pacjenta o czym pacjent zostaje poinformowany wiadomością sms odwołującą niepotwierdzoną wizytę.
    • Spóźnienie wynikające z przyczyn po stronie pacjenta do 15 – 20 minut powoduje możliwość anulacji wizyty przez lekarza prowadzącego i odmowy udzielenia świadczenia. Istnieje możliwość przyjęcia pacjenta, po akceptacji ze strony Kierownika Medycznego lub lekarza prowadzącego.
    • Trzykrotne nie stawienie się pacjenta na planowaną wizytę bez uprzedniej informacji o planowanej nieobecności, pozwala recepcji i administracji Boutique Dental na pobieranie bezzwrotnej zaliczki w formie przedpłaty na konto Juzala Medical Group na poczet kolejnych planowanych wizyt. Wysokość zaliczki 50 % wartości planowanego zabiegu za godzinę wizyty. Szczegóły informacji o zaliczce lub zadatku w recepcji gabinetu.
    • Pacjenci z bólem zęba po ingerencji stomatologicznej ze strony Boutique Dental, proszeni są o kontakt w jak najszybszym czasie. Recepcja ma obowiązek poinformowania lekarza prowadzącego danego pacjenta. Termin wizyty ustalany jest bezpośrednio z lekarzem.
    • Gwarancja i rękojmia na udzielone wybrane świadczenia opisana została w szczegółowej zakładce na stronie Boutique Dental – gwarancja.
    • Ceny za oferowany zakres usług dostępne są na stronie gabinetu w zakładce cennik. Gabinet zastrzega sobie, możliwość aktualizacji cennika co 6 miesięcy

    V. ZASADY ZWIĄZANE Z DOKUMENTACJĄ MEDYCZNĄ

    Gabinet Boutique Dental tworzy, prowadzi i archiwizuje dokumentacje medyczną udzielonych świadczeń pacjentów.

    Dokumentacja medyczna prowadzona jest w formie elektronicznej i papierowej z uwzględnieniem wszelkich certyfikatów i procesów zabezpieczających dostęp osób trzecich.

    Udostępnienie dokumentacji medycznej wymaga stosownych zgód udzielonych przez pacjenta. Każdorazowo na prośbę pacjenta, recepcja Boutique Dental ma obowiązek poinformować o możliwościach kopiowania, udostępniania i przesyłania dokumentacji medycznej.

    Dostęp do dokumentacji medycznej, posiadają jedynie osoby zatrudnione w gabinecie stomatologicznym Boutique Dental i spółce Juzala Medical Group , pełniące funkcje administracyjne i udzielające świadczeń zdrowotnych, które przeszły odpowiednie szkolenie z zakresu jej ochrony danych.

    Każdy z ww.osób złożył stosowne oświadczenie o zachowaniu tajemnicy informacji związanej ze stanem zdrowia pacjenta i udzielanych mu świadczeń.

    Dokumentacja medyczna może zostać udostępniona :

    • Samemu pacjentowi na wyraźną jego prośbę
    • Przedstawicielowi ustawowemu pacjenta, za okazaniem stosownego oświadczenia
    • Osobom upoważnionym pisemnie przez pacjenta, na formularzu Boutique Dental za okazaniem dowodu tożsamości, wydawane bez zbędnej zwłoki

    Dokumentacja medyczna należąca do pacjenta dostarczana na nośnikach informatycznych z zewnątrz, nie będzie możliwa do odtworzenia w komputerach należących do Boutique Dental.

    Kserokopie i odpisy dokumentacji medycznej, wydawane są w formie nieodpłatnej.

    VI. GWARANCJA, REKOJMIA, ZADATEK

    Gwarancja / Rękojmia obejmuje:

    • Wypełnienia kompozytowe światłoutwardzalne – 24 miesiące
    • Leczenie kanałowe pod mikroskopem – 12 miesięcy
    • Leczenie protetyczne :
    • Wkład koronowo- korzeniowy – 12 miesięcy
    • Onlay  – 24 miesiące
    • Licówki – 24 miesiące
    • Korony i Mosty – 36 miesięcy
    • Protezy ruchome 24 miesiące

    Szczegółowe warunki udzielania gwarancji/rękojmi opisuje : podstrona gwarancja na stronie www.boutiquedental.pl. wszelkich informacji dotyczących zasad udzielenie gwarancji/rękojmi uzyskają Państwo w recepcji gabinetu.

    Zadatek, przedpłata pozwala pacjentowi – zarezerwować wydłużony czas leczenia zespołu medycznego wybranego lekarza i jego asysty wraz z pełnym instrumentarium niezbędnym do udzielenia świadczenia wg planu leczenia.

    VII . WARUNKI REZERWACJI WIZYTY WYMAGAJĄCEJ PRZEDPŁATY

    UMOWA I PŁATNOŚĆ

    pkt.I Wymagają przedpłaty wizyty w podmiocie leczniczym Boutique Dental, których czas trwania planowo ma przekraczać 60 minut (dalej: Wizyta 60 powyżej minut). 

    Postanowienie, o którym mowa w pkt I.1., nie dotyczy wizyt w ramach leczenia protetycznego, których warunki płatności regulowane są według ustalonego planu leczenia.

    Rezerwacja Wizyty powyżej 60 minut jest gwarantowana pod warunkiem uiszczenia przedpłaty przez pacjenta w wysokości 500,00 zł brutto za każde planowane dodatkowo 30 minut wizyty.

    O zaplanowanym czasie trwania Wizyty 60 minut, kwocie przedpłaty i możliwych sposobach płatności pacjent jest informowany podczas rezerwacji wizyty przez lekarz lub recepcję gabinetu.

    W przypadku Wizyty powyżej 6o minut umawianych na dzień bieżący lub dzień następny, przedpłata powinna zostać dokonana bezpośrednio po zapisie na wizytę. Umowa o udzielenie świadczenia zdrowotnego uznana jest za zawartą w momencie zaksięgowania przedpłaty za Wizyta 60 powyżej minut na koncie bankowym Boutique Dental, przekazanym pacjentowi przy rezerwacji wizyty.

    Przedpłata za Wizyty powyżej 60 minut przyjmowane są za pośrednictwem szybkich płatności BLIK lub w formie gotówkowej/ kartą w recepcji gabinetu. 

    PRZEDPŁATA PRZEZ PRZELEW

    Przedpłaty za Wizytę powyżej 60 minut dokonuje się poprzez przesłany przez Boutique Dental e-mail z danymi do płatności w formie przelewu.

    Za pośrednictwem szybkich płatności PayU można dokonać płatności wybierając przelew bankowy. 

    Na adres kontakt@boutiquedental.pl należy przesłać potwierdzenie wykonania przedpłaty za Wizyta 60 powyżej minut wraz z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na wystawienie faktury za świadczenie przyszłe w dniu xx” (data umówionej wizyty).

    Dane do przelewu: JUZALA MEDICAL GROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul.Hoża 55/19 00-681 Warszawa

    Nr konta: 24 1140 2004 0000 3102 8157 2161

    W tytule: wpłata za świadczenie przyszłe w dniu xx, nazwisko i imię pacjenta.

    Paragon lub faktura za opłaconą wizytę możliwa jest do odbioru w recepcji Boutique Dental podczas rejestracji na wizytę.

    Dokonanie przedpłaty przez serwis e-płatności PayU lub przelewem na rachunek bankowy jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na wystawienie faktury elektronicznej za świadczenie zdrowotne, które zostanie zrealizowane w późniejszym, ale wcześniej umówionym terminie.

    Faktura elektroniczna zostanie wysłana na uprzednio podany przez pacjenta adres e-mail. Dokument zostanie zabezpieczony hasłem, które zostanie udostępnione w formie SMS na numer telefonu wskazany podczas rejestracji.

    W przypadku zrealizowania Wizyta 60 powyżej minut w umówionym terminie kwota przedpłaty zostanie zaliczona na poczet należności za udzielone świadczenie zdrowotne.

    WARUNKI ODWOŁYWANIA WIZYTY 90 MINUT

    Odwołanie Wizyta 60 powyżej minut jest możliwe poprzez następujące kanały: infolinię Boutique Dental w godzinach pracy gabinetu; drogą mailową: kontakt@boutiquedental.pl

    • Rezygnacja z uprzednio umówionej Wizyta powyżej 60 minut lub zmiana terminu jest możliwa bezkosztowo do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym wizytę. Lub jak wskazuje ww regulaminie regulamin dotyczący rezerwacji w poniedziałki potwierdzane w piątki do godziny 14:00.
    • W przypadku odwołania Wizyta 60 powyżej minut po wskazanym wyżej terminie a, w dniu planowanej wizyty, Boutique Dental zachowa w całości przedpłatę z tytułu zapewnienia gotowości Specjalisty, zespołu i materiałów do udzielania świadczenia zdrowotnego.
    • W przypadku zmiany terminu Wizyta 60 powyżej minut po wskazanym w pkt 1. terminie, Boutique Dental zachowa 50% przedpłaty z tytułu zapewnienia gotowości Specjalisty do udzielania świadczenia.
    • W przypadku niestawienia się na przedpłaconą Wizytę powyżej 60 minut przedpłata nie podlega zwrotowi. W sytuacji niezrealizowania Wizyta 60 powyżej minut z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Boutique Dental pacjentowi przysługuje prawo do całkowitego zwrotu wniesionej przedpłaty.

    VII. RODO – OCHRONA DANYCH I ICH PRZETWARZANIE

    Administratorem danych osobowych pacjentów, kontrachentów i osób zatrudnionych w Boutique Dental jest Juzala Medical Group sp. z o.o. ul.Hoża 55 lok.19  00-681 Warszawa

    Administrator pełniący funkcję Zarządu Gabinetu Stomatologicznego Boutique Dental przetwarza i wykorzystuje dane wymagane do świadczenia usług z zakresu:

    • Współpracy z kontrahentami świadczącymi usługi na potrzeby Administratora
    • Udzielania świadczeń medycznych
    • Informowania o terminach i dokonanych rezerwacjach przez pacjentów
    • Procedowanie w sprawach roszczeń, prawno – administracyjnych.
    • Korespondencji drogą e-mail, sms i telefoniczną z pacjentami w celach przekazania informacji o planowanych zabiegach, aktualnych ofertach i promowanych usługach
    • Działania rozliczeniowo – księgowe wynikające z fiskalizacji płatności dokonanych na rzecz Boutique Dental.

    VIII. MONITORING WIZYJNY

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE zwanym dalej RODO informujemy, że:

    1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych na podstawie monitoringu wizyjnego jest Juzala Medical Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Boutique Dental) z siedzibą w Warszawie (00-681), ul. Hoża 55 lok. 19 posiadająca numer NIP: 7011046156, numer REGON: 389570233, KRS 0000913086 nr. tel.: 22 602 02 06, e-mail: administracja@boutiquedental.pl Reprezentowanym przez : Przemysław Juzala
    2. Osobą do kontaktu w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jest wyznaczony przez Administratora Inspektor Ochrony Danych Osobowych.  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy jest pod adresem e-mail:  konakt@boutiquedental.pl IRENEUSZ JUZALA
    3. Monitoring wizyjny prowadzony jest przez Administratora w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa pracowników) oraz ochrony mienia.
    4. Miejsca monitorowane zostały oznaczone za pomocą tablic informacyjnych na terenie objętym monitoringiem. Monitoring obejmuje:

    • recepcję gabinetu i ciąg komunikacyjny
    • gabinet stomatologiczny nr 1
    • gabinet stomatologiczny nr 2
    • pomieszczenie będące pracownią RTG

    5. W sprawie monitoringu wizyjnego można skontaktować się bezpośrednio z Administratorem danych.
    6. Klinika dla celów dowodowych zabezpiecza zdarzenia zarejestrowane przez system monitoringu wizyjnego, które między innymi zagrażają bezpieczeństwu, niszczeniu i kradzieży mienia: a) na wniosek osób uprawionych; b) na wniosek organów prowadzących postępowania;
    7. Każdorazowe zabezpieczenie zdarzeń zarejestrowanych przez monitoring wizyjny odbywa się na pisemny wniosek złożony do Administratora danych. Zabezpieczone dane z monitoringu wizyjnego są udostępniane tylko organom prowadzącym postępowanie w sprawie zarejestrowanego zdarzenia np. policji, prokuraturze, sądom, które działają na podstawie odrębnych przepisów prawa.
    8. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych z monitoringu jest art. 6 ust. 1, lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), oraz art. 111 Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 ze zm).
    9. Zakres danych przetwarzanych przez Administratora na podstawie monitoringu wizyjnego: sylwetka/postać.
    10. Zapisy z monitoringu przechowywane będą aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do 30 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie przepisu prawa.
    11. Posiada Pani/ Pan prawo do dostępu do nagrań tylko w uzasadnionych przypadkach.
    12. Pani /Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 14. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana , narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
    13. Przetwarzane za pomocą monitoringu wizyjnego i udostępniane dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Informujemy również, że : Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

    VIII. PRZYPISY KOŃCOWE I PORZĄDKOWE

    Zarząd gabinetu Boutique Dental w Spółce Juzala Medical Group sp.z.o.o będącym częścią podmiotu leczniczego Juzala Medical Group sp. z o.o. ul.Hoża 55 lok.19, 00-681 Warszawa, oświadcza że, wszelkie zapisy Regulaminu Organizacyjnego dotyczą i obowiązują, zarówno pracowników zatrudnionych w Boutique Dental jak i kontrahentów oraz pacjentów którym udzielane są świadczenia medyczne.

    Regulamin Organizacyjny dostępny jest dla wszystkich zainteresowanych osób w recepcji gabinetu oraz na stronie www.boutiquedental.pl