Usługi stomatologiczne

ESTETYCZNA STOMATOLOGIA ZACHOWAWCZA

Co oznacza słowo estetyczna? W naszym rozumieniu jest to odbudowa zniszczonych tkanek zęba w sposób najbardziej naturalny, odwzorowujący zdrowe zęby, a jednocześnie jeśli jest to konieczne korygująca ich niedoskonałości. Nowoczesne materiały kompozytowe oferują nam szereg możliwości przy wykorzystaniu technik minimalnie inwazyjnych – oznacza to, że nie musimy „piłować” zębów tam gdzie nie jest to absolutnie potrzebne. Nowoczesne materiały kompozytowe po założeniu są optycznie nie do odróżnienia od naturalnego szkliwa. Materiały kompozytowe na których pracują nasi lekarze, nazywane są płynnym szkliwem. Stomatolodzy w Boutique Dental stosują metody warstwowej odbudowy zęba co sprawia, że wypełnienia kompozytowe są trwałe i wyglądają niezwykle naturalnie.

ENDODONCJA POD MIKROSKOPEM

Leczenie endodontyczne – jest to leczenie polegające na wyeliminowaniu stanu zapalnego wewnątrz chorego zęba. Stan zapalny o którym wspomniano, standardowo objawia się silnym bólem. Moment pojawienia się bólu uzależniony jest od wielkości ubytku i zakażonych tkanek. Często wraz z bólem samego zęba, pacjent również może zaobserwować ból głowy oraz wrażliwość na ciepłe i zimne pokarmy.

PROTETYKA

To dziedzina stomatologii, która przerodziła się w pasję trwająca ponad 15 lat. Każdego dnia pozwala ona tworzyć prace, dzięki którym możesz obdarowywać uśmiechem innych. Nasi specjaliści zgłębiają najnowsze i najbardziej estetyczne możliwości rozwiązań dla uzupełnień protetycznych. Mamy pewność, że spełniają wysokie wymagania naszych pacjentów i dają poczucie komfortu podczas spożywania pokarmów.

PROFILAKTYKA I HIGIENA

Higienistki w Boutique Dental to stomatologiczne mentorki, wskazujące drogę do dobrych nawyków codziennej pielęgnacji jamy ustnej.  Zaczynamy od podstawy zabiegów profilaktycznych zwanych potocznie skalingiem, czyli, usunięciem zalegającej stwardniałej płytki nazębnej, przy pomocy ultradźwięków i odpowiednio dobranej końcówki pracującej.
    Kolejny etap to eliminacja nieestetycznych przebarwień po kawie czy herbacie, przy użyciu piaskarki. Urządzenie to w sposób perfekcyjny wyrzucając pod wysokim ciśnieniem drobny „piasek” wraz z wodą, pozwala na wydobycie naturalnego koloru szkliwa spod osadu. Zarówno skaling ultradźwiękowy jak i piaskowanie, to złoty standard w utrzymaniu odpowiedniej higieny jamy ustnej. Urządzenia firmy EMS z najnowszą japońską technologią i precyzją, pozwolą bezpiecznie wykonać Twoje zabiegi.

WYBIELANIE ZĘBÓW

System wybielania zębów przy użyciu lampy, to złoty standard światowej stomatologii estetycznej . Zabiegi te traktowane są jako zabiegi
    lunchowe, wykonywane pacjentom w trakcie ich przerwy w pracy, przed ważną uroczystością czy też planowaną sesją zdjęciową. Po
    zakwalifikowaniu pacjenta do wybielania, omawiane są etapy całego procesu.

CHIRURGIA

Zdarza się, że uratowanie zęba jest niemożliwe i niestety mimo podjętych prób leczenia, jesteśmy zmuszeni usunąć ząb. Zanim jednak zapadnie ostateczna decyzja nasz zespół w oparciu o najnowocześniejsze technologie i wiedzę przeprowadza szczegółową diagnostykę, dzięki czemu mamy pewność czy zabieg jest konieczny, ale również bezpieczny i skuteczny w planowanym leczeniu.

Chirurgia stomatologiczna to nie tylko usunięcie zęba to wiele precyzyjnych zabiegów wymagających od lekarzach specjalisty, ogromnego doświadczenia i precyzji. Wiedza i umiejętności naszego chirurga pozwalają na zapewnienie pacjentom, pełnego zakresu usług chirurgicznych od prostej ekstrakcji zęba po implantologię i regeneracje kości.

IMPLANTOLOGIA

Wszczepienie implantu to zabieg dzięki, któremu możemy odzyskać brakujący ząb/zęby bez ingerencji w naturalne uzębienie pacjenta. W przeciwieństwie do uzupełnień typu most i konieczności szlifowania zębów sąsiednich, dzięki technice implantacji mamy, możliwość wykonania pojedynczego uzupełnienia zęba 1:1 – uwzględniając pojedynczy brak/ braki.

Technologia wszczepienia implantu polega na wprowadzeniu w kość sztucznego korzenia czyli implantu zębowego, a następnie po okresie wgojenia i integracji z kością, następuje część protetyczna czyli wykonanie korony protetycznej

Integracja implantu z kością w szczęce to czas ok 6 miesięcy, jeśli natomiast implant został wszczepiony w żuchwę, jego czas integracji to ok 3 miesięcy.

Sam zabieg implantacji jest z reguły znacznie mniej inwazyjny niż ekstrakcja zęba i nie wymaga specjalnego przygotowania ze strony pacjenta. Jeśli natomiast lekarz prowadzący podejmie decyzję o zabezpieczeniu pacjenta ochrona antybiotykową, pacjent ten zostanie wcześniej o tym poinformowany.

Implantolodzy w Boutique Dental, pracują na implantach izraelskiej firmy MIS. Technologii będącej jedną z najbardziej innowacyjnych i zaawansowanych firm przeznaczonych dla lekarzy, którzy preferują pracę z implantami konikalnymi. Produkowane są, z wysokiej jakości tytanu, bezpiecznego i dopasowanego do wymagań implantacyjnych które mają na celu wieloletnie użytkowanie przez pacjenta. Stożkowy, zwężający się ku dołowi kształt, pozwala na zachowanie znacznie większej przestrzeni na proces regeneracji kości w miejscu wprowadzenia wszczepu.